Tuesday 3 April 2012

iLikeIT: Nokia Lumia 800, lansat oficial in Romania. Smartphone-ul finlandezilor ieftineste iPhone 4

stirileprotv.ro Am tot vorbit despre telefoane smart in ultima vreme. Am criticat si am laudat deopotriva iPhone de la Apple sau armata de Androizi de la Samsung, LG sau HTC.

Acum a venit in sfarsit momentul sa le oferim fanilor Nokia un motiv sa ne se mai simta lasati in urma. Marca finlandeza lanseaza marti, in Romania, primul smartphone cu pretentii.
Lumia 800. Si este un telefon neasteptat de bun asa cum am descoperit in ultimele ore de cand a ajuns oficial in tara noastra. L-am mai vazut la Vegas in cadrul CES dar era intr-o varianta intermediara.

Acum este gata pentru utilizatorii romani si hai sa vedem ce e interesant la el - DEMO VIDEO.

Intre timp principalul concurent lasa garda jos. E prima data cand varful de gama de la Apple se ieftiniste in Romania. iPhone 4S a ajuns sa coste pe site-urile oficiale ale importatorilor aproape la fel de putin ca pe piata gri.

Si daca tot am ajuns la acest capitol, sa va mai spunem ca magazinele online se bat in oferte ca sa goleasca rafturile de electronice pe care incepusa sa se puna praful. Reduceri de 20, 30 sau 40% la televizoare in special.

Una dintre cele mai convingatoare reduceri mi se pare cea de pe oktal.ro care ofera un laptop excelent de la HP Compaq cu numai 899 de lei.

No comments:

Post a Comment