Sunday, 4 March 2012

Ce implica promovarea SEO

Motoarele de cautare au devenit principalele medii de promovare ale site-urilor personale sau de bussiness. Bineinteles, cei care au dezvoltat afaceri in spatiul virtual au tot intersul ca site-urile lor sa se regaseasca cat mai sus in rezultatele oferite de motoarele de cautare. A avea site-ul in topul primelor zece rezultate de cautare este echivalent cu a avea un magazin, de exemplu, la intrarea celui mai mare mall virtual, în timp ce situarea in afara topului primelor douazeci de rezultate echivaleaza cu frustrarea provocata de un magazin gol, cu putini clienti si, evident, cifre de vanzare scazute.

Dar  aici intervine promovarea SEO. Optimizarea pentru motoarele de cautare (sau SEO – Search Engine Optimization) presupune facilitarea indexarii unui site de catre motoarele de cautare si imbunatatirea pozitiei in clasamentul acestora. Asadar, optimizarea SEO implica, in esenta, usurarea sarcinii motoarelor de cautare de a gasi un anume site si de a-l propulsa in cautarile lor. Exista multe strategii, insa una din cele mai viabile este metoda celor sapte pasi. Iata care sunt acestia.

  • Expresii viabile
  • Adica descoperirea unor expresii cheie corecte pentru site-ul in cauza , urmata de plasarea lor in vederea obtinerii celui mai bun efect pe site-ul web si in campanie. Dezvoltarea acestor propuneri se refera la stabilirea audientei. Insa cuvintele cheie trebuie sa se bazeze in primul rand pe atractivitate care, la rândul sau, este data de echilibrul dintre popularitatea ÅŸi competitivitatea acestora. Plasarea cuvintelor cheie va utiliza principiile proeminentei, proximitatii ÅŸi densitatii  pentru a stabili cum trebuie inlantuite, divizate si imbinate laolalta cuvintele cheie in expresii viabile.

  • Facilitarea indexarii
  • Acest pas implica felul in care puteti forta motorul de cautare sa va gaseasca paginile si sa le indexeze corect, prin construirea fundatiilor si a structurii tehnice corecte. Inca de la realizarea unui site nou va trebui sa se aiba in vedere alegerea corecta a numelui de domeniu dar si a locului si conditiilor de gazduire a site-ului. Dar si structura site-ului si navigarea vor facilita o indexare eficienta.

  • Pregatirea paginilor
  • Este pasul din cadrul optimizarii SEO in care intervine arta copyrighter-ului, dar si a modului de concepere a paginilor si de optimizare a activelor. Aici trebuie ‚tinut cont de modul in care functioneaza motoarele de cautare, si, in special, Google.

  • Anexarea linkurilor
  • Acesta implica cunoasterea modului in care sunt clasificate sau ordonate site-urile in cadrul rezultatelor cautarii. Prezinta, de asemenea, PageARank, TrustRank si potrivirea de text. Strategiile pentru construirea de linkuri cu text ancora bogat in cuvinte cheie de la alte site-ri sunt importante pentru ca link-urile proprii sa le depaseasca pe cele ale concurentei prin calitate si cantitate.

  • Plata pozitiei
  • Nicio campanie comprehensiva de promovare a unui site nu este completa fara o evaluare totala a marketingului platit prin motoarele de cautare. Este necesara optarea pentru locul, limba si timpului necesar cautarii reclamelor si desemnarea expresiilor pentru care se va plati, precum si calificarea cuvintelor care vor fi excluse.


    promovare seo, optimizare seo

    No comments:

    Post a Comment