Wednesday 28 March 2012

Andy Schleck, castigator oficial al Turului Frantei din 2010 - Va fi premiat in urmatoarea perioada

​Christian Prudhomme, directorul Turului Frantei, a anuntat, intr-un interviu pentru Le Soir, ca Andy Schleck va fi castigatorul editiei din 2010 a competitiei care reuneste cei mai buni rutieri din lume, informeaza AS. Decizia vine dupa ce Alberto Contador (invingatorul din 2010) a fost suspendat doi ani pentru consum de clenbuterol.

"Cred ca este cunoscut de toata lumea ca Andy Schleck este castigatorul Turului din 2010. Speram ca aceasta sa nu fie singura sa victorie, il asteptam cu noi performante", a declarat Prudhomme. 

In urmatoarea perioada va fi stabilita ziua in care Andy va primi trofeul pentru castigarea competitiei.

"In primul rand, vreau sa va spun ca imi pare rau pentru Alberto (n.r. Contador), am crezut mereu in nevinovatia sa. Este o zi trista pentru ciclism. Nu ma bucura in niciun fel aceasta victorie, m-am luptat cu Alberto pentru victorie, m-a invins, iar asta a fost povestea. Visul meu este sa castig Turul Frantei pe asfalt, intr-un mod sportiv, nu printr-o decizie a unui tribunal. Daca ma voi impune in 2012, voi considera ca aceasta este prima mea victorie in competitie", a declarat Andy Schleck pe site-ul oficial.

In istoria recenta a Turului Frantei a mai existat un episod asemanator: Oscar Pereiro a fost desemnat castigator al editiei din 2006 la un an distanta, dupa ce Floyd Landis a fost suspendat pentru dopaj.

No comments:

Post a Comment